Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2023, 21:07   #57
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.065
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Dat is cafépraat zoals micele hierboven reeds heeft uitgelegd.
Het is zoals velen het interpreteren. "zwakke weggebruikers hebben een voordeel".
Kijk maar hoe wielerterroristen en speedelekkers er mee omgaan.

Ik weet wel beter. E=MC².
En daarbij, uw schampere opmerking dat een 90 jarige automobiliste niet kan, wegens te dement, geeft alleen maar weer hoe dom dat is. Een stuk wegmeubilair is nog minder bij de pinken, toch wil ik de weggebruikers die daarop rijden niet vergelijken met de zeldzame hoogbejaarde die nog kan rijden. Er zijn zelfs jonge fietsters die de gracht inrijden en hun nek breken... Zonder auto in de buurt.
Laat staan een wielerterrorist die een Strava record wil zetten op de openbare weg, met veel kiesvee autobestuurders rondom.

Ik rij nu al 3 jaar met een "fiets", die een doorsnee wielerterrorist laat janken (waarom denkt u dat ligfietsen niet toegelaten zijn in wielerwedstrijden die de media halen?), en als ik mijn motor loslaat, een speedelekker zijn stuur laat opvreten. (€€ en creativiteit zijn km/u voor uren, zonder wetsovertreding)

Toch beperk ik de snelheid waarmee ik door het Brusselse rijd.
En dat niet alleen wegens auto's op de weg, maar ook wegens zelfmoordvoetgangers op fietssnelwegen, fietspaden alswel deelsteps/fietsen als barricades op alle mogelijke plaatsen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden