Los bericht bekijken
Oud 12 september 2023, 17:49   #101
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Korte herhaling, maar wil er iemand een realistische bankbediende spelen en mij antwoorden in deze 4 situaties aub..
...
In elk van de vier situaties ga jij je geld krijgen, nadat de bank tijd gehad heeft om het bijeen te zoeken.
De bank blokkeert nooit je rekening.
Maar er gaan wel een formulierke naar "Brussel", INDIEN de lokale bankdirecteur denkt "als ik die reden hier noteer zonder door te zenden, en er komt later een onderzoek, dan ga ik hier de boter gefret hebben".

Wellicht kan het gebeuren dat ze daar in "Brussel" dat papierke dan doorsturen naar de lokale belastingscontroleur en btw-dienst. "Voor onderzoek".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 september 2023 om 17:51.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden