Los bericht bekijken
Oud 12 november 2023, 09:59   #54
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.488
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ze interesseren zich daar meer voor Masarati's en dergelijke.
Citaat:
De Croo en co rijden gelukkig met een 2 pk-tje van citroën, hé?

Oeps! Crootje laat zich rijden door een auto met chauffeur, of hij neemt het vliegtuig. Vanzelfsprekend betaald met belastinggeld.


De Croo heeft Porsche bijna terug

BRAKELHerman De Croo (77) kan vrijdag opnieuw plaatsnemen op de achterbank van zijn Porsche Panamera, waarmee hij vorige donderdag betrokken raakte in een ongeval. "Ik behelp me met een sympathieke VW Golf, maar voor iemand die 1.300 uur per jaar in de wagen doorbrengt is een wagen met wat comfort toch wel belangrijk."

Dit is'm:



De Croo raakte vorige week donderdag betrokken bij een ongeval op de Ninoofsesteenweg ter hoogte van Dilbeek. "Een vrouw die uit de andere richting kwam, wilde links afslaan en stond plots dwars over de weg. Mijn chauffeur kon haar niet meer ontwijken", zegt De Croo, die op de achterbank zat en ongedeerd bleef.

Voor de zekerheid is De Croo de bewuste dag van het ongeval toch even langsgeweest bij de dokter van het parlement. "Alles lijkt in orde, maar ik heb wel last van een stijve nek en wat stramheid links en rechts. Dat heb ik ook ondervonden toen ik afgelopen weekend op mijn paard zat."
https://www.hln.be/brakel/de-croo-he...erug~a407a4fa/

Wat dat paard betreft, daar ontvangt boer Herman subsidies voor van Europa.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden