Los bericht bekijken
Oud 6 december 2023, 11:23   #35
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wablieft?!
De stijging van energieprijzen begon al door de bemoeienis van de wef/globalisten/ EU om putin te willen straffen voor de russische inval in oekraïne!
Hun eu-sancties zorgde ervoor dat de gasprijs voor heel europa de hoogte inschoot!
En alsof dat nog niet duur genoeg was, koppelde onze politiekers ook nog eens de elektriciteitsprijs aan de gasprijs.
De elektriciteitsprijs was helemaal niet duurder geworden maar werd kunstmatig duurder gemáákt doordat de politiek de elektriciteitsprijs aan de verhoogde gasprijs koppelde!
Rustig, Oma, rustig...
Ik praat onze overheid toch nergens goed?
Je quote ook maar de helft van mijn zin afsof het lijkt dat ik zei dat de overheid de energieprijzen laag houdt. Wat niet is natuurlijk.
Mijn hele zin (waar je om één of andere reden de helft van wegliet) was:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Oei, dus een overheid die zorgt dat de energieprijzen enigszins betaalbaar blijven is volgens u al aan't pamperen?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma
Elektriciteit heeft NIKS te maken met GAS, de gasprijs heeft geen invloed op de elektriciteitsprijs en zeker niet als 55% van de hele belgische elektriciteit wordt opgewekt door eigen, "groene" middelen van zonnepanelen!
Euh ja,...
Waarom al die hoofdletters in antwoord op mijn post?
Zeg ik ergens het tegenovergestelde?

Citaat:
De elektriciteitsprijs zou dus al de helft goedkoper kunnen zijn want het wordt in eigen land en al voor 55% groen opgewekt.
De overheid - onze politiekers dus - zorgde er dus nét en opzettelijk voor dat de energieprijzen door het dak gingen en zelfs dat ook elektriciteit onnodig onbetaalbaar is geworden.
Dat is er inderdaad misgegaan ja.
Maar ik heb het niet over waar het misgegaan is.
Ik heb het over wat ik denk dat de taak van de overheid is.

Ligt het aan mij of lijkt het alleen maar dat je helemaal niet akkoord bent met wat ik zeg? Die hoop hoofdletters en -smileys brengen me danig in de war.

Nu dacht ik al dat we het eens eens waren...
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 6 december 2023 om 11:24.
BigF is offline   Met citaat antwoorden