Los bericht bekijken
Oud 8 december 2023, 18:41   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.385
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Die insecten worden in uw dagelijks brood gedraaid. Italië nam maatregelen om te verhinderen dat het insectenmeel in hun pasta zou terecht komen. Gates en WEF consoorten in de kabinetten zullen wel al bezig zijn dat ongedaan te maken. U vergist zich als u denkt te kunnen gaan 'kiezen'. Het is protesteren of slikken.
Ik heb de indruk dat je stevig paranoïde teksten schrijft.

Mijn gedacht: de consument mag zeker nooit bedrogen worden.
Vleesvervanger is geen vlees. Een hamburger met vlees, of een hamburger met vleesvervanger is niet hetzelfde (boodschap gericht aan de Gentse wanbestuurders tijdens de Gentse feesten).

Onlangs nog een krantenartikel gelezen over de productie van kaasvervanger. Op basis van bloemkolen.

Ik heb geen problemen met vegetariërs, zo lang ze geen pillen moeten nemen om hun onevenwichtige voeding te corrigeren.
Maar zo'n cote a l'os of een entrecote ... enz. gvd niet te vaak, maar dan wel veel ... heerlijk.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden