Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2024, 11:51   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En toch is dat de reden dat veel mensen niet naar EV's willen.

Die willen geen apps moeten installeren om aan dit of dat laadstation te kunnen laden.
Die willen niet vooraf kaarten bestuderen om te kijken waar laadstations zijn.
Die willen niet stoppen omdat er een laadstation is maar willen zelf beslissen waar ze willen stoppen.

En dan kan je wel zeggen: "Ocharme toch..." maar dat is de realiteit.

Met een ICE heb je om de paar tientallen km een tankstation (op de snelweg) en als je de snelweg verlaat heb je er nagenoeg eentje in elk dorp. Daar moet je niet wakker liggen van de locatie van tankstations.

En bij zo'n tankstation aangekomen moet je geen uren wachten omdat anderen aan't tanken zijn, moet je geen apps op je telefoon installeren en moet je niet vloeken omdat de benzine druppelgewijs uit de pomp komt.

En voor elk van deze problemen kan je wel een "ocharme" verzinnen maar daar doet de gemiddelde autobestuurder niet aan mee.

Zo simpel is dat.
Dat EV-fanaten die fratsen allemaal met de mantel der liefde toedekken ("ocharme") is hun zaak maar daar overtuigen ze geen enkele ICE-rijder mee.

Ondertussen zal er al wel wat beterschap zijn maar tijdens onze laatste reis riching Italië hebben wij toch nog steeds op 2 snelwegparkings misnoegde bestuurders bezig gehoord over problemen met laadpalen (niet voldoende in aantal, uren bezet, duur...). In het ene geval onderling tegen mekaar op de parking, in het andere geval aan de kassa in de shop, waar dan een hele rij ICE-rijders stonden te miljaren omdat die EV-rijder weer niet gesteld geraakte.
En zo beland de EV-frustratie ook bij andere bestuurders.

Zolang die shit niet van de baan is zullen er steeds meer mensen afzijdig blijven van EV's.

En daar gaan geen 1000 ocharmes bij helpen.
En die ocharmes komen dan nog van een kerel die nog nooit met een EV gereden heeft...Ik rij al lang met een EV en ik heb daar echt geen klagen over, maar op reis ga ik daar niet mee. Moesten laadpassen altijd werken en moest er altijd een paal vrij zijn, dan zou ik het wel zien zitten, maar die variabelen zijn er nu eenmaal en ik heb daar geen zin in. Maar goed, dat valt allemaal in dovemansoren bij onze fanboy zonder EV.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 26 januari 2024 om 11:51.
fox is nu online   Met citaat antwoorden