Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2024, 20:13   #922
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.736
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik zou denken dat mensen die toen nog dachten dat zoiets "slecht" was, en dat men het dus subtiel moest aanbrengen, nu klaar zijn voor de open waarheid dat dat de normale weg is om te bewandelen. Omdat men ondertussen bijgeleerd heeft, zou ik denken. Men weet nu dat zoiets de juiste weg is omdat de tegengestelde weg die we ingeslagen zijn na WO II duidelijk een catastrofe is, nee ?

Daar waar zij in den tijd subtiel, achterbaks en stiekem hun ding moesten doen, zou ik denken dat intelligente mensen nu openlijk zien dat het langs daar moet en kan men dat nu tenminste open bloot en eerlijk verkondigen, nee ?

Men ziet nu toch dat dat de juiste aanpak is, nee ?
Het antwoord op jouw vraag is duidelijk 'nee'. Want anders is het toch totaal onbegrijpelijk én disfunctioneel dat de leiders van extreem-rechtse partijen zoals bij ons het Blok nog altijd de billen toeknijpen bij elke bewering over hun aard. TVG heeft bijna een fulltime job in het ontkennen van de evidentie : dat zij racisten zijn en alle B & M's willen expulseren ?

Moest jouw veronderstelling juist zijn, dan zou TVG de bühne opstappen met opgeheven armen en luidop oproepen tot gedwongen deportatie van alle brownies, rijstkakkers, sand-niggers e.a.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden