Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2024, 06:53   #21
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Het is al vele jaren geleden, maar op TV hebben ze ooit eens beelden getoond van een groot distributiecentrum van Miele waar ze zowat alle onderdelen van alle machines in stock hadden. Dat was het enige merk dat zoiets had. Een stock van alle vijskes, plastieken prutskes enz....
In het programma ging het erover dat de (toen) revolutionaire techniek van 3D printing zulke stock overbodig zou kunnen maken.
Van Miele heb ik alleen een stofzuiger maar die gaat ook al meer dan een decennium mee.

Mijn eerste wasmachine was een AEG. Die heeft ook zo'n 20 jaar gediend en 2 verhuizen meegemaakt , waarvan bij de tweede, de verhuiswagen in een gracht gereden is en alles binnenin wat dooreengerammeld werd. Maar die machine heeft dat allemaal zonder problemen overleefd.
Stofzuigers met zakken gaan niet kapot. Je blijft tenslotte de veel te dure zakken kopen. Stofzuigers zonder zakken gaan maar enkele jaren mee. Mijn eerste stofzuiger die ik sinds een verbouwing gebruik voor vuil werk gaat al meer dan dertig jaar mee.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden