Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2024, 08:17   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Eigenlijk zou ik eens moeten uitrekenen -met "netto werkuren"- wat het best uitkomt voor me. Een barebones "machine" die de job kan doen zelf bouwen op zijn "Rolls Royce" , of elke 4 jaar een nieuwe kopen.
Als ik elke 4 jaar een nieuwe zou moeten kopen, zou ik op de last zien, al moet ik zelf eigenlijk geen kloten doen, want ze pakken dat mee en sluiten dat aan, maar de last om zonder te zitten, dat zou mij veel meer last bezorgen.

Ik heb gekozen voor een in mijn ogen degelijk machien, dat met wat geluk toch een jaar of 10 zou moeten meegaan.

wat vooral frapant was, is het verschil in prijs van iets wat in de consumer markt geplaatst wordt van merk en het pro model. Ik heb er geen probleem mee om meer te betalen voor de pro lijn, te weten dat je dan met echte metalen kwaliteits onderdelen zit en een stock met reparatie onderdelen voor de komende X jaar. ( zie ook pro lijn Makita en Bosh bevoorbeeld)

Dan met een consumer model, dat met mindere kwaliteit is gebouwd en toch nog altijd een veelvoud moet kosten dan een ander consumer model.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden