Discussie: Wat wil de islam?
Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2024, 09:48   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Heel duidelijk is het volgens mij niet, en dat zal wel de reden zijn dat 'zoveel mensen' menen dat er niets mis is met de islam. En waarom er massa's islamieten worden binnengelaten, weet u dat echt niet? Daar worden toch steeds redenen voor gegeven?
Voor zij die geloven wat er in hun grote boek geschreven staat, het zij zo en zij zullen er dan ook niets verkeerd in zien.

Dat proberen op te dringen aan anderen is ver gezocht en komt voor velen fout over.

Zij die het willen naleven zoals het geschreven staat in hun boek zullen dat in eigen land(en) moeten doen want als dat niet zo is begint het wel erg op een veroveringstocht te lijken.

Als men dan de geschiedenis gaat terugspoelen dan zijn er verschillende veroveringstochten terug te vinden, die men uiteindelijk allemaal de 'kop' heeft kunnen indrukken.

Als men blijft uitnodigen en geld geven kan het wel eens vreselijk fout aflopen in de EU.