Discussie: Fiets terreur
Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2024, 09:58   #48
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Blijkbaar kennen veel mensen de regels rond oversteekplaatsen niet echt. Ik zie ook vaak mensen op hun rem gaan om een fietser op een zebrapad voorrang te geven.
Zo moet dat. Wat voor een belachelijke regel is dat wel niet, als fietser moeten afstappen of de auto heeft voorrang. Wat maakt het uit of je afstapt of niet ? Noem mij een plaats waar een automobilist moet uitstappen om voorrang te krijgen. Die rotregel moest al lang zijn aangepast. Vroeger maakte ik er satire van en maakte een kniebuiging met zwaaiende arm - een reverence - bij het afstappen. De meeste autodebielisten begrepen dat niet eens of werden in het tegengestelde geval pisnijdig. Dus nu smijt ik me er gewoon al fietsend voor. Ik stap niet meer af, rij me maar omver, de autodebielist betaalt. Fuck die racistische discriminerende regel.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 20 maart 2024 om 10:00.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden