Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2024, 20:37   #223
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.041
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Toont weer eens aan dat ze bij de NVA good cop (Bart Van Antwerpen) en bad cop (Jan Van De Vlaamse Regering) spelen.

https://www.knack.be/nieuws/belgie/d...ngeveer-tegen/

Wie gelooft die mensen nog?

U?
Ik alvast niet.
Ach ieder pleit voor zijn eigen zaak toch.

De tijd dat de Nederlanders ons Bourgondisch noemden is duidelijk voorbij, nijd en haat woekert steeds meer onder de bevolking. Omdat niets nog functioneert zoals het zou moeten functioneren, het geld op is. En steeds meer de jaren lange corruptie duidelijk word. Terwijl de politiek dicteert ....

Rechtbank sjoemelt, leger heeft zelfs geen Luchtverdediging meer.
En onze 20% echte soldaten zitten in Roemenië / Bulgarije / Denemarken ...

Waardoor ik vrees ik dat we door alle bagger en haat dat iedere politieker ons aangeleerd hebben sinds de jaren '80 we hier niet ver meer afzijn van totale chaos, een wervelwind door uitbarsting van niets ontziende haat.

Zoals ik al schreef maar nooit antwoord op kreeg >>>>

... als de Bevolking massaal de straat op gaat om hun onbehagen te uiten gaan die Vivali's dan het leger inzetten tegen de bevolking.

Ik vrees dan wie zen kop bekend is door verkiezing polsters enz. veel kans hebben dan tijdens de volkswoede hun"kop" te verliezen.

Volks woede dat ik zag in de jaren '70 in Congo, die woede voel ik hier nu steeds sterker opkomen onder alle lagen van de bevolking. Het kiezen op extremen is maar tijdelijke poging om even af te kicken. Beseffen de volksvertegenwoordigers dat niet ....

De genen die in Congo het meest gestolen hebben hebben hun gestolen geld in Zwitserland geplaatst maar wonen om de bescherming hier in Brussel en omgeving .

Ik vraag mij af waar al die volksvertegenwoordigers die ons jaren gekoeioneerd hebben gaan naar toe vluchten als ze het overleven ..... Congo?????
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 maart 2024 om 20:48.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden