Discussie: Fiets terreur
Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2024, 18:02   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Waarom zou verkrachters en aanranders er niets mee te maken hebben ? Het aanhoudende lawaai is welk degelijk aanranding en de vieze troep die men in de mond proeft of ruikt is niet meer of minder dan ongewenste penetratie en dus verkrachting, een grove schending van de grondwettelijk gegarandeerde lichamelijke integriteit.

Het is puur seksisme dat men steeds vrouwen als slachtoffers ziet in aanrandings- en verkrachtingszaken en niet bvb zwakke weggebruikers, kinderen die door hun geringe grootte door nog meer vuiligheid gepenetreerd worden, ... of wanneer men het enkel over victim blaming heeft wanneer men vrouwen vraagt hoe ze gekleed waren bij een aanranding of verkrachting maar niet door heeft dat men net hetzelfde doet als men bij een fietser vraagt of z'n gestolen fiets wel met twee sloten waaronder een duur bijna niet te breken slot ergens aan vast hing zodat die niet zomaar kon meegenomen worden of dat de achterdeur wel op slot was ... die fietsdief of inbreker wist heus wel dat het zijn of haar fiets of huis niet was!

Ik ben lange tijd verdraagzaam geweest omdat we in een democratie leven en de meerderheid nu eenmaal dom, achterlijk, lui en egoïstisch met de auto wil rijden maar deze natte winter met meer verkeerslawaai dan ooit, mede door de gewijzigde verkeerslichtsituaties overal in en rondom Antwerpen waardoor het autoverkeer door de beter doorstroming ervan op korte tijd lijkt vertienvoudigd, heeft gemaakt dat ik ben dolgedraaid door de voortdurende aanranding en verkrachting telkens men het hoofd buiten steekt. Ik heb er genoeg van. Geen haar denkt er nog over om op de pro autopartijen te stemmen of op de pro bevolkingsaangroeipartijen. Stemmen zit er dus niet meer in gezien we geen directe democratie hebben en niet thematisch kunnen stemmen. Gelukkig is er dit forum nog als uitlaatklep of ik ontplof.
Amai, je hebt het zwaar zitten zeg.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden