Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2024, 15:07   #121
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.682
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
posting facebook onderin zonet haha Gremlink HIndoe aapjes hahha is echt waar ok

toen ik in india was had ik ook het gevoel dat ik nu in 'The Ultimate Gremlin Nation on Planet Earth', was ok, overal vreemde vieskleurige gremlin koelie aapjes ok en ik was toch erg bang eerste week india, Karol Bagh, weg kwijt, verdwaald, wilde duivelse indiase mensapenwereld.

ja in zwarte gremlin India heb ik MINDER Rechten en ben ik LAGERE Chamar Kaste, hele oorlog uitgevochten daar, bijna vermoord, KUT erfenisdrama, mislukt alles, geen cent gekregen.

zie onder, pb mij reacties aub of post het hier.



============================

===========================

Ik ga werken aan de ontwikkeling van een soort parametrisch model van het Hindoeisme, en ik moet eerst wel het parametrische model ontwikkelen van een Harde Metafysica Geloof X.

Het Basis model van christendom had ik al in klad opgesteld, en het ziet er raar uit ok, met eerste orde differentialen. Ja alleen HOgERE Blanke Ariers gaan dit begrijpen en het waarderen denk ik. De HoGERE kaste Hindoe apen gaan mij dood schoppen als zij dit zien dus ik moet uitkijken ok, ben lagere kaste, chamar, half moslim qua Jati, Bottom HOMO meiden Gammafiel.


=================================================
====>> Scratch note [scr26: M66 ]

Geviewde in mijn berichten lijst, Facebook advertentie :
Lisanne • Aendenroomer
• (geen datum, view advertentie is het)
Hey lieve jij, ik heb een Yin yoga les beschikbaar voor je voor een bedrag van 7,50. De les is gemaakt in Spanje, vanuit de Tipi. De les is in stilte en je hoort alleen mijn stem. Wanneer je interesse hebt, mag je mij een berichtje sturen. Ik stuur je dan een betalingslink door en wanneer ik het bedrag heb ontvangen, stuur ik je de les toe. Als je de les heb gevolgd, kun je nog een wba, waardebepaling achteraf doneren. Hiervoor stuur ik je ook een link. Wat krijg je:
• Een Yin yoga les die je altijd kunt blijven doen. De lesinhoud is: 33 minuten • Je begint met een meditatie om te landen • 3 zachte Yin houdingen om te gronden • In de eindontspanning kun je nog even nagenieten en gebruik ik de Kalimba • #Yinyoga #onlinewerk #wba #tipi #gronden #injeeigenveiligeomgeving #lichaamsbewust #passie #therapie


Waldo Wieroe Phagalwa
Miaauw miaauw namastiaauw Gemanifesteerde Atma, Nano Godin in Koolstofkleed, Lisanne Aendenroomer, // 1) VRAAGJE: kan iemand met Obesitas uw Yin Yoga lessen ook gebruiken? ik stuur het naar hem door, hij is nu 130 kg en heeft ook nog diabetes. 52 jaar, Nederlandse man, zielig geval, goede vriend jarenlang en overal heeft men hem toch flink gediscrimineerd om zijn verwaarloosde voorkomen. OOk nog Autistisch en vereenzaamd, sociaal isolement, parnassia patient. // 2) Mijn verzoek is toch: kunt u aub voor deze lagere kaste/ paria klasse, onaanraakbare Nederlanders iets ontwikkelen, zielig hoe zij lijden en overal verstoten worden. Het is echt een drama nu in Nederland mbt de nieuwe onderklasse, waarin heel veel kleurlingen en psychiatrische patienten zitten weg te rotten, // 3) zelf behoor ik ook hiertoe, schizofrene patient ben ik, dus zelfmoord stemmen achtervolgen mij, angsten, waanideeen, suicidale plannen, en ok ik ben helaas minderwaardiger dan elke lange, grootgeschapen Blanke man, en sta lager, heb geen Ir titel behaald vroeger aan TU Delft, dus nu moet ik elke dag suicidaal en LAAG LIJDEN en ik dacht afgelopen 7 maanden elke week serieus aan ZELFMOORD, springen van 16de verdieping in mijn zelfmoordflat dirk costerplein delft. // 4) Een STRONG point van mij: ja ik kom uit hardere jeugd, vechten lijden discriminatie, pesten, mishandeling, bedreigingen, maatschappelijke HAAT, ... en heb al jong leren knokken, en overleven, tov de langere, grootgeschapen, HOGERE, Superieure Blanke mannen, quasi Ubermenschen van Kali Yuga, sta ik als auteur van minstens 23,1888 manuscripten nu toch iets hoger, want niet alle hogere blanke mannen kunnen 23,1888 boeken schrijven. // 5) Waarom bestaan jullie HOGERE, superieure BLANKEN eigenlijk in dit Tamasische en Materialistische Kali Yuga tijdperk?? NU is de hele wereld in jullie macht en jullie superieure, almachtige, onverslaanbare Siddhi Krachten verstikken nu alles op aarde, klinkt raar, maar ik ben bang dat dit WAAR is. Diverse hogere blanken vertelden mij dit ook, en de 16 Siddhi Krachten kan je vinden in oude Sanskriet teksten uit oude Aryawart. // 6) NOOT: zelf ben ik lagere kaste, chamar, boitie koelie boi van kwatta en altijd al gehaat en gediscrimineerd door de HOgere kaste surihindoes, tot op heden maak ik dit mee, nog gisteren ok toen dus Mahesh Bharatsingh mij keihard duidelijk maakte dat ik NIET mag komen bij zijn lessen over de Bhagavad Gita, en mijn eigen Hindoe vader wilde niet dat ik deze geheime kennis verkrijg, mede door mijn half moslim Jati afkomst, mijn moeder is Moslim en ik ben ook nog lager en onrein door mijn hele Gay Bottom HOMOMeiden verleden, dus vaak denk ik van: waarom pleeg ik nu meteen niet gewoon ZELFMOORD om mijn minderwaardigheid en alle suicidale problemen voor eeuwig te verhelpen?? // 7) Ja, ok als ik eerlijk ben: hindoes zoals ik hen ken, zwartjes van Bharatiya RAStype zijn echte Racisten, negerhaters, moslimhaters, blankenhaters, discrimineren als de pest, intolerant, haatdragend, kleinzielig, vaak achterlijk en bekrompen, gemeen, hatelijk, schijnheilige, vieskleurige ZWARTJES zijn ze vaak, en materialistisch, aanbidden Blank Arische afgods beeldjes hhaha haha blankenverering dus terwijl zij ahw op vieskleurige Gremlins lijken en zich ook zo kunnen gedragen, ref. uit de film Gremlin 1 en 2, 3. // 8 ) ???? LINK siddhi krachten https://www.wisdomlib.org/hinduism/b...doc628779.html
Siddhis—Supernormal powers [Patañjali Yoga-s?tras]
WISDOMLIB.ORG

Siddhis—Supernormal powers [Patañjali Yoga-s?tras]
Siddhis—Supernormal powers [Patañjali Yoga-s?tras]
9 min Beantwoorden Voorbeeld verwijderen ( zondag 24 maart 2024 om 14:18 uur middag)


-------------------------------------------



=================================================
====>> Scratch note [scr26: M67 ]

xxx







===========================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden