Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2024, 18:48   #173
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.039
Standaard

Of staatsveiligheid faalde, of justitie faalde. Of er is niets aan de hand, zoals ze stelden na onderzoek op het doen en laten van De Winter. Of en land waar justitie faalt is geen democratie volgens mij.

Maar nu nog afkomen met beschuldiging gericht aan iemand die contacten had met Chinese burgers is te zot.

Nu een “belastende” factuur voor leggen van bewezen diensten van toen ( geen verdoken zwartwerk dus) ….. een factuur van toen gans de wereld er alles aan deed om contacten te leggen met de snelst groeiende economie ter wereld is op nieuw te zot. En dat doorziet de burger ook wel. = dus terug een aanfluiten van de integriteit van de politiek hier te lande.

Al jaren is bekend dat iedereen die contacten mag leggen met burgers buiten China behoort of heeft verplicht banden met de Chinese veiligheid- diensten. Dat is standaard werkwijze links dictatuur.

Waar echter weinig reactie op komt van onze volksvertegenwoordigers is de werking van de Turkse geheimendiensten in België in samen werking met de Grijze wolven.
Erdogan moeit zich zelf in België door een belaagde “goed gekeurde” Turk sterkte te wensen nadat die belaagt werd. Sterk toch dat die dat weet ... duidelijk dat zijn spionnen hier hem er van op de hoogte brengen.

Nog nooit gehoord dat onze De Croo of andere voor hem onze Vlaamse jeugd die in elkaar geslagen werd door ..... persoonlijk moreel steunt voor herstel.

Wat dus Erdogan van uit Turkije wel doet voor een in België wonende volgens hem en zen geheimdienst “goed gekeurde” Turk.

Dat vind ik dan wel zeer zorgwekkend ….
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 maart 2024 om 18:53.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden