Los bericht bekijken
Oud 28 april 2024, 08:13   #67
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Hij zal ook iedereen uitsluiten die met de PvdA regeert. Dat is wel consequenter dan jij hé, Panda.
Neen, dat is gewoon een andere keuze dat hij maakt.

Hij is dan wel zo slim om die keuze niet woordelijk te linken aan het cordon sanitaire, maar toch zou ik de twee uiteen houden had ik in zijn plaats geweest.

Citaat:
Ik verwacht trouwens dat Mahdi nu ook coalities met Vooruit en Groen uitsluit, want die partijen werken samen met de PvdA in Zelzate (Vooruit) en Antwerpen (Vooruit en Groen).
Herlees anders Mahdi zijn woorden, dan zul je zien dat hij enkel sprak over eigen leden die hij aan de deur zal zetten als ze met de neo-fascisten of de communisten een lokale coalitie zouden opzetten. Hij sprak niet over andere partijen.

Het zou trouwens niet slecht zijn moest Tom Ongena ook nog eens publiek en in alle duidelijkheid stellen wat de gevolgen zouden zijn moest er ergens een lokale afdeling in oktober eraan denken van de schutkring open te zetten.

Het kan nooit duidelijk genoeg zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 28 april 2024 om 08:15.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden