Discussie: Cryptocurrency
Los bericht bekijken
Oud 28 april 2024, 14:46   #629
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het enige waarin ik bereid ben geld te stoppen zijn aandelen van beursgenoteerde ondernemingen die kunnen bewijzen dat ze beantwoorden aan vereisten inzake omzet, winstgevendheid, cashflow en management-kwaliteit.
“Crypto en Co” is doodeenvoudig een lotto-spel. Wie er in gelooft “good luck for them” maar ik loop er in een grote bocht omheen. Ik heb zeer degelijk resultaten behaald met het kopen van zowel Europese als Amerikaanse kwaliteitsaandelen tegen aanvaardbare prijzen. En ja, aandelen van zeer degelijke ondernemingen zijn zelden écht goedkoop. Mijn filosofie is simpel: 1) koop aandelen van kwaliteitsvolle ondernemingen die je zéér lang (jaren) in portefeuille wilt houden; 2) probeer ze wat goedkoper te kopen tijdens een periode van een beurspessimisme; 3) doe verder niets.
Ik heb zo zéér mooie resultaten gehaald met : Lotus Bakeries, Hermes, ASML, Microsoft, NVIDIA, L’Oréal… om maar enkele te noemen. Ik heb aandelen van nooit meer dan hooguit een twaalftal ondernemingen in portefeuille.
Grappig, aangezien NVIDIA de voornaamste producent is van cryptomining hardware.
Dus je investeert wel degelijk in crypto zonder het zelf te weten.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 28 april 2024 om 14:56.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden