Discussie: Cryptocurrency
Los bericht bekijken
Oud 28 april 2024, 16:30   #631
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.690
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Verstandige mensen kopen voor de lange termijn enkel bitcoin en ethereum.
Al die andere coins (altcoins) zijn voor professionele traders, om continu te kopen en verkopen. Wie daar niks van kent maar zich ermee bemoeit, verliest gegarandeerd geld.

Het ziet ernaar uit dat je geen flauw idee hebt van wat je kocht, wanneer je het moest kopen, en wat de verwachting was. Je wilde gewoon snel geld verdienen en begint nu maar af te geven op crypto omdat je eigenlijk niet weet waar je over spreekt.

Als je 4 jaar geleden bitcoin of ethereum had gekocht, had je nu veel geld verdiend.

Na een x maand ben ik nog eens op mijn portefeuille gaan kijken. Ik ben dus exact beginnen kopen op 24 mei 2021. 3 jaar dus. Hoofdzakelijk Etherum en Bitcoin en wat piepkleine testen in andere. Op een bepaald moment +- 6.000€, miniem sneukelgeld dus.
Op een dag waren die 6,000 gestegen boven de 10.000€. Mooi dus uitgenomen dat op een moment de boel begon in te storten en dat ik onder de 2.000€ zat.
Nu zit ik terug ergens boven de 5.000, het verlies is dus miniem en zelf als de boel volledig keldert zal ik daar geen boterham minder voor eten.
Een ding is zeker nooit van mijn leven koop ik nog één cent coins. Als de boel nog eens over de 10.000 gaat liqideer ik die shit en wil er nooit meer van horen.

Ik ben niet zo een arrogant baasje zoals gij die hier de professionele trader komt spelen en die exact weet wanneer hij moet kopen en verkopen. Tenzij ge gewoon een fantast zijt die met enkele honderden € speelt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden