Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2024, 13:09   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Die vinden wel een achterpoort om hier te blijven en van een uitkering te genieten. Stop de waanzin. NV-A is toch voorstander van tering naar de nering ? Geldt dat dan niet in alle sferen/domeinen, en dus ook op de arbeidsmarkt ? Als de feministes niet meer willen baren, de mannen de vrouwen niet meer vertrouwen of ze meer in consumptie geïnteresseerd zijn dan is er geen werkvolk. Punt andere lijn. Net zoals je geen nooit nog terugbetaalbare schuldenput moet graven moet je je samenleving niet ontwrichten met de import van ondergravende culturen, gelijk om welke reden.
Ik praat niet graag met mensen met waanideeën.

Vb. (vb.) dat (vrouwen en) koppels opteren voor max. twee kinderen (ipv nesten van zes en meer), dat vind ik goed. Ik behoor tot die groep.

(mijn heksie perfeksie gaf de voorkeur aan drie. Ge moogt twee keer raden wat het geworden is)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden