Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2024, 14:04   #13
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik praat niet graag met mensen met waanideeën.

Vb. (vb.) dat (vrouwen en) koppels opteren voor max. twee kinderen (ipv nesten van zes en meer), dat vind ik goed. Ik behoor tot die groep.

(mijn heksie perfeksie gaf de voorkeur aan drie. Ge moogt twee keer raden wat het geworden is)
Waanideeën ? De cijfers zeggen iets anders. En dan zijn ze nog niet geïnterpreteerd, ttz dan is bvb nog niet in overweging genomen de leeftijd waarop men kinderen krijgt want de 1.3 bij de oorspronkelijke bevolking is niet slechts de helft van de 2.6 bij kolonisten maar slechts een kwartje vermits de een ze op twintig krijgt en de ander op veertig, en bvb ook nog het feit dat heel veel mensen die vroeger geen kinderen konden krijgen er nu dankzij technologie wel krijgen. Feit is dat zonder migratie Europa op enkele generaties zo goed als leeg zou zijn en dat het met migratie evengoed gaat fout lopen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden