Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2024, 23:08   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Dat hangt er vanaf wie aan het stuurt zit/staat. Als ik zo'n cowboy op een speedpedelec zie rijen zonder ook maar enige rekening te houden met zijn medemens, dan denk ik dat dat dezelfde soort is die op de autostrade achter je zit te lichten of bumperkleven. Alleen hun voertuig is anders.
ge moet dan ook rechts rijden op de autostrade, als ge wat trager rijdt.

en nee , ik zit niet te jakkeren op t derde vak, maar ik rij op mijn gemak op t eerste en ga op tijd opzij als ik moet inhalen.

Speedpedelecs, zijn gevaarlijk, maar mits ge u aan de regels houd, nog te doen. Al zou het beter zijn van die beperking van 25 op gewone electrische fietsen weg te halen en naar 30 te brengen.

Die steps echter zijn moordtuigen, het is ook een bepaald soort volk dat daar mee rijdt, een uitzondering hier en daar nagelaten. Vooral s nacht, dat achterlichtje hangt ergens vlak boven de grond te zweven, Ik weet niet hoe jij met de auto of fiets rijdt, maar ik zit doorgaans niet naar de grond te staren. Zeker niet om t signaal op te pikken van een of andere tamme kloot op een electrische plank.

Bovendien laten ze die dingen overal rondslingeren, en in t station mag je daar om begrijpelijke redenen niet mee rijden, maar daar vagen ze ook massaal hun islamitiesche kloten aan natuurlijk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden