Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2024, 10:13   #86
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Misschien kun jij dan de vraag beantwoorden waarom engie als enige energieleverancier zijn klanten het verbruik van de periode "tussen de meteropname en de factuurdatum" apart aanrekent en voor welke reden?
Omdat dat de werkwijze is van Engie. Ik zit er niet in het kader dus ik weet ook niet waarom ze het zo doen.
Wat is er dan mis mee?
Het is niet omdat Engie het anders aanpakt dan anderen dat het ook direct oplichting en diefstal is eh?
Zelfs als geen kat zou weten waarom ze het zo doen. Dat maakt het nog geen diefstal en oplichting.

En daar gaat deze draad over. Je bent hem zelf begonnen. Dus je moet niet denken dat je je gelijk nu gaat halen door mij vragen te stellen.

Je praat over diefstal en oplichting. Het is aan jou om dat te bewijzen.
En dat laat je tot nu toe na.

Je reageert op elke post van me tot ik vraag achter een factuur waarop we duidelijk kunnen zien dat de klant dubbel betaalt, zoals jij beweert.

Toeval? Ik denk het niet.

Citaat:
Want bigf weet het ook niet.
En dat maakt het oplichting en diefstal?

Citaat:
Doe eens een poging om te redeneren, dan zou de discussie misschien eens kunnen beginnen na 4 blz oeverloos mierengeneuk van de zelfverklaarde dwarsligger die niks anders heeft dan te trollen in haar zielige leventje want een discussie voeren kan ze niet zonder eerst uitleg voor vanzelfsprekende woordjes en betekenissen.
JIJ begon over diefstal en oplichting.
IK toonde al aan (met een factuur) dat uw beweringen niet kloppen.
Het is aan U om aan te tonen dat uw beweringen wel kloppen.
En dat doet u niet.
U herhaalt tot in het eindeloze uw eigen beweringen.

Maar aantonen dat de rekening van Engie niet klopt (of zelfs diefstal is), ho maar! Dat kan u duidelijk niet.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 8 mei 2024 om 10:14.
BigF is offline   Met citaat antwoorden