Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2024, 23:41   #36
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.696
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

KIJK hier ok, ik geloof dit een beetje nu, maar het is logisch te verklaren.

in de dertiende eeuw was 30 procent van de Blanke Europeanen slaaf.
Dus Blank Europa heeft ook een heel dramatische en bloedige slavernij verleden, en de hele Europese negerslavernij, periode ongeveer 1500 tot 1873, was dus GEEN Genocide en ook GEEN holocaust van negers.

Wat blanken nou eigenlijk zijn is iets wat toch interessant is, vanuit Atheistisch oogpunt en Theistisch, en dit ga ik moeten uitwerken in Deel 2 over Altecrea denk ik, in het Engels.

Huidige Blanken zijn echt flink doorgemixt na ruim 1400 jaar bloedige oorlog en een hele grote Europese volksverhuizing met overal bloedbaden en massa verkrachtingen. De kerstening van Europa, tien eeuwen lang was een groot bloedbad, echt een bloedige Germaanse Holocaust ok en totaal verzwegen, geschiedsvervalsing ok.

dit hieronder is van de periode voor christus denk ik, of voor 1492???
Hoe ontstond de europese adellijke familie en wanneer, hoe, de oude germanen kenden geen genetische erfopvolging van hun leiders klasse. Dus ja, de adel moet van buiten Germaanse wereld komen denk ik, logisch??


===================================== LEt OP dit is een facebook tekst en er is GEEN bronvermelding dus ik weet niet of dit wetenschappelijk bewezen is na gedegen onderzoek. Het is een afrikaanse groep en het zijn sowieso Blankenhaters:



https://www.facebook.com/photo/?fbid...02680088070717

Real African Books
Groep (Openbaar)
·
257,3 d. leden

Over deze groep
African and African-American book lovers
Openbaar
Iedereen kan zien wie lid is van de groep en bekijken wat de leden plaatsen.
Zichtbaar
Iedereen kan deze groep vinden.
Geschiedenis
Groep gemaakt op 1 april 2014.

---------------------------

Mr bee waja legend
opeSrtndsou0 673c2hla5m68e94m1m08a15:i4 momi0m1g6627t50hih c ·
EUROPE IS NAMED AFTER THE BLACK PHOENICIAN GODDESS EUROPA!!
First, Phoenicians were Black people!!!

Europe was inhabited by the Moors at one time,long ago, and was named Europe after Princess Europa, a Moorish Sister(Black Phoenician Goddess)

Europa is commonly associated with a bull, this doesn't make a lot of sense if you do not know Kemetic history.

She was a Phoenician Princess and Goddess whom Zeus the Greek God fell in love with because she was so beautiful. So he changed himself into a bull and carried her off to Crete, a Greek Island.

Europa is the Greek version of Kemetic Goddess Hathor symbolically.

Europa's father is the Phoenician King Agenor of Tyre. King Agenor was born in ancient Egypt (Kemet) to Poseidon and Libya.

This would make her the grand-daughter of Poseidon!
#mrbeewajalegend Minder weergeven





https://www.facebook.com/photo/?fbid...02680088070717
=====================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden