Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2005, 17:17   #26
de flandrien
Banneling
 
 
de flandrien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2005
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Het blok gaat wel betogen voor het kabinet van Leterme, ik heb hen nog nooit voor de deuren van het PS hoofdkwartier gezien. Belachelijke nep-Vlamingen zijn het. Ze willen Vlaanderen destabiliseren maar ontzien de walekoppen.
De betogingen tegen de Walekoppen komt nog, wees maar gerust. Maar op dit ogenblik is Minister President Yves Leterme de enige die nog iets kan doen om de volksverraders partijen SP.A/Spirit en VLD te straffen voor hun verraad en kiezersbedrog. Daarom gaat het Vlaams Belang betogen bij de Vlaams Minister President om hem aan zijn beloften te herinneren en dusdanig te vragen om de Vlaamse regering te laten vallen. Dit is geen kritiek dat het VLaams Belang gaf maar een oproep aan Yves Leterme. Wat mij betreft moeten SP.A en VLD keihard aangepakt en afgestraft worden, nog niet CD&V/NVA, laten we gewoon nog een paar dagen wachten en zien of Yves Leterme en de NVA hun gegeven woord tegenover de Vlamingen zullen houden en zelf dus ook niet plat op de buik gaan voor paars en franstaligen.

DUS MIJN OPROEP AAN CD&V en NVA zonder kritiek te geven is:
* laat de Vlaamse regering vallen en dump de paarse anti Vlaamse partijen
* ga een coalitie aan met het Vlaams Belang of vorm een minderheidskabinet met steun van het Vlaams Belang

Het Vlaams Belang deed dus met die betoging voor het Vlaams Parlement in feite een oproep tot samenwerking tussen de nog overgebleven Vlaamse partijen. Doet CD&V-NVA dat niet en gaan ze gewoon door met paars, ja dan zijn het even grote verraders dan de paarse partijen. De bal ligt in het kamp van Yves Leterme en de NVA, daarom dat het Vlaams Belang nu eerst betoogd bij het kabinet Leterme.

Maak je maar geen zorgen de Franstaligen en paars zullen hun lesje wel krijgen. Wacht maar tot Voorpost in actie schiet ! Aan alle BUBBERS en FDF'ers die willen tegenbetogen, hou u maar klaar voor de strijd !

Laatst gewijzigd door de flandrien : 12 mei 2005 om 17:20.
de flandrien is offline