Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2003, 08:24   #60
Renaud
Provinciaal Gedeputeerde
 
Renaud's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2003
Berichten: 891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Nonsens, mij maakt het niet uit wie er wint, feit is dat het een BELGISCHE wordt. Noch Clijsters, noch Henin hebben trouwens het woord "Vlaanderen/Wallonie" laten vallen. Parijs is tricolore Belgisch gekleurd, dat gebeurt er wanneer Vla Vlagt of andere zielepoten geen politieke propaganda spuien.

Vandaag was een grote dag in de Belgische sportgeschiedenis,
en met het breken van de hegemonie van de Williamsen (en wie kan d�*�*r rouwig om zijn), misschien de aanzet tot een nieuw tijdperk in de tenniswereld.

LEVE BELGIE

en een gelukkige verjaardag aan Albert II
Dat het u niet uitmaakt dat weet ik ook wel, je bent dan ook een Belgicist. Wat ik in mijn vorig bericht tegen Hans zei is ook van toepassing op jou. Het zou me immers te zeerste verwonderen dat jij nu opeens zou zeggen: "ik hoop dat Kim wint want zij is het Vlaamse meisje!" Maar jullie zullen toch moeten toegeven dat de meeste Vlamingen voor Kim zullen supporteren.

Dat de hegemonie van de Williamsen doorbroken is, daar ben ik zeker niet rouwig om.

Op naar een sportieve Vlaams-Waalse strijd!
De meeste Nederlandstaligen zullen inderdaad voor Kim supporteren. Maar wat dan nog?!! Dat betekent nog niet dat het een Waals-Vlaamse strijd is! Jullie zijn echt wel zielepoten, we zouden allemaal moeten staan vieren met een frisse pint of eendert wat. Maar neen, T'is weer Vlaanderen contra Wallonië. Wat speelt er toch in dat kopje van jullie? De strijd is gedaan: zaterdag wint een Belgische, punt aan de lijn.
Renaud is offline   Met citaat antwoorden