Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2005, 08:21   #2048
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vooruit
Een beetje zoals vrijheids van meingsuiting in Oost-duitsland een hersenspinsel, een onbestaande nulliteit was?
De vrijheid van meningsuiting schat ik oneindig hoger in dan de oprichting van een Vlaamse republiek.

Citaat:
Niet als er grondig over nagedacht en gepraat wordt. Grondig, dus niet flamingantische liedjes zingen en wat frans vals is roepen.
Liedjes en slogans waren totnogtoe het enige waar ik moest tegen ageren van flamingantische kant.
Hun enige argument voor een republiek Vlaanderen komt meestal (zoals het een goede kruidenier betaamt) neer op een vermeende verbetering van de eigen geldzak.
Welnu, ik kan voor België aanvoeren dat die realiteit mijn gevulde geldzak garandeert. En blijkbaar vindt een meerderheid dat met mij of 't liedje was al lang gezongen.

Citaat:
Kom dan niet janken als er een meerderheid zou gevonden worden en jij nooit enige argument gebruikt hebt voor het behoud van uw voorkeur.
Blijven zoeken mijn beste, blijven zoeken...........
Zolang je niks vindt, kan ik mijn goodmorning blijde laten weerklinken.



Citaat:
Wie beweert dat? Ik probeer net doormiddel van een discussie uit te zoeken OF het een verbetering is. Ik raak hoe langer hoe meer overtuigt dat het inderdaad beter zo zou zijn.
Gij zijt gewoon misleid door die ambrasmakers en schismatiekers van bepaalde partijen.
Ze beloven u een halve auto/jaar en hop ge trapt erin.
Vraag uw voorschot erop aan Boiurgeois en De Winter.
We zullen dan eens zien hoe loos hun beloftes zijn.

Citaat:
Zoveel trauma's? Ocharme toch.
Jep.
Allemaal de fout van dat fantaisistische flamingantisme.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden