Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2005, 15:30   #91
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
NU is geen eerbare partij.
Eh, ik denk niet dat er onzedige of onfatsoenlijke praktijken gebeuren binnen de NU...

Nu is wel een eerbare partij, alleen zijn we het niet met alle standpunten eens, zoals de NU het niet eens is met sommige van onze standpunten. Ik vind de uitdrukking "geen eerbare partij" hier dus wel een beetje misplaatst.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 25-08-2005 at 16:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
NU is geen eerbare partij.
Eh, ik denk niet dat er onzedige of onfatsoenlijke praktijken gebeuren binnen de NU...

Nu is wel een eerbare partij, alleen zijn we het niet met alle standpunten eens, zoals de NU het niet eens is met sommige van onze standpunten. Ik vind de uitdrukking "geen eerbare partij" hier dus wel een beetje misplaatst.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 25-08-2005 at 16:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
NU is geen eerbare partij.
Eh, ik denk niet dat er onzedige of onfatsoenlijke praktijken gebeuren binnen de NU...

Nu is wel een eerbare partij, alleen zijn we het niet met alle standpunten eens, zoals de NU het niet eens is met sommige van onze standpunten. Ik vind het de uitdrukking "geen eerbare partij" hier dus wel een beetje misplaatst.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
NU is geen eerbare partij.
Eh, ik denk niet dat er onzedige of onfatsoenlijke praktijken gebeuren binnen de NU...

Nu is wel een eerbare partij, alleen zijn we het niet met alle standpunten eens, zoals de NU het niet eens is met sommige van onze standpunten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 25 augustus 2005 om 15:31.
Kim is offline