Los bericht bekijken
Oud 2 september 2005, 11:43   #2430
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
ROFL. Ik heb zo'n voorgevoel dat dat niet echt jouw eigendom is .
De niet-armen kunnen trouwens ook op alle plaatsen gaan slapen waar jij ligt te slapen hoor.
Niet - armen kunnen dat wel maar uit ervaring weet ik dat ze het niet doen - tenzij ze mee op reis gaan met mij. Ik heb op die plek reeds minstens 50 maal geslapen - nog nooit heb ik daar een niet-arme s nachts tegengekomen. Vandaar dat ik het ook ongegeneerd "mijn buitenverblijf" durf te noemen - het staat immers feitelijk altijd ( s nachts )volledig ter mijner beschikking.

Niet armen volgen doorgaans de gemakkelijkste weg - ze nemen een kamping of een hotel - ze komen niet op het idee om op de chateau te gaan slapen omdat ze ook niet met die noodzaak worden geconfronteerd. Er kunnen uitzonderingen zijn maar die moet ik toch nog tegenkomen dan zelle.

Mss een andersarme die het geluk heeft om te laat daar aan te komen - camping volzet enz - en die dan de cateau ontdekt ? Mss ? Ik sluit het niet uit ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Blijkbaar ben je toch ietske gefrustreerd, anders zou je niet gaan schelden op al die 'domme' niet-armen.
bwaah schelden ? Ik vind ze toch dom hoor als ik daar in mijn buitenverblijf torenhoog met een prachtig uitzicht - gratis en voor niks - op hen neer kijk .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 02-09-2005 at 12:45
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
ROFL. Ik heb zo'n voorgevoel dat dat niet echt jouw eigendom is .
De niet-armen kunnen trouwens ook op alle plaatsen gaan slapen waar jij ligt te slapen hoor.
Niet - armen kunnen dat wel maar uit ervaring weet ik dat ze het niet doen - tenzij ze mee op reis gaan met mij. Ik heb op die plek reeds minstens 50 maal geslapen - nog nooit heb ik daar een niet-arme s nachts tegengekomen. Vandaar dat ik het ook ongegeneerd "mijn buitenverblijf" durf te noemen - het staat immers feitelijk altijd ( s nachts )volledig ter mijner beschikking.

Niet armen volgen doorgaans de gemakkelijkste weg - ze nemen een kamping of een hotel - ze komen niet op het idee om op de chateau te gaan slapen omdat ze ook niet met die noodzaak worden geconfronteerd. Er kunnen uitzonderingen zijn maar die moet ik toch nog tegenkomen dan zelle.

Mss een andersarme die het geluk heeft om te laat daar aan te komen - camping volzet enz - en die dan de cateau ontdekt ? Mss ? Ik sluit het niet uit ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Blijkbaar ben je toch ietske gefrustreerd, anders zou je niet gaan schelden op al die 'domme' niet-armen.
bwaah schelden ? Ik vind ze toch dom hoor als ik daar in mijn buitenverblijf torenhoog met een prachtig uitzicht - gratis en voor niks - op hen neer kijk .[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
ROFL. Ik heb zo'n voorgevoel dat dat niet echt jouw eigendom is .
De niet-armen kunnen trouwens ook op alle plaatsen gaan slapen waar jij ligt te slapen hoor.
Niet - armen kunnen dat wel maar uit ervaring weet ik dat ze het niet doen - tenzij ze mee op reis gaan met mij. Ik heb op die plek reeds minstens 50 maal geslapen - nog nooit heb ik daar een niet-arme s nachts tegengekomen. Vandaar dat ik he me ook ongegeneerd "mijn buitenverblijf" durf noemen - het staat immers altijd volledig ter mijner beschikking ( s nachts he ).

Niet armen volgen doorgaans de gemakkelijkste weg - ze nemen een kamping of een hotel - ze komen niet op het idee om op de chateau te gaan slapen omdat ze ook niet met die noodzaak worden geconfronteerd. Er kunnen uitzonderingen zijn maar die moet ik toch nog tegenkomen dan zelle.

Mss een andersarme die het geluk heeft om te laat daar aan te komen - camping volzet enz - en die dan de cateau ontdekt ? Mss ? Ik sluit het niet uit ...
Citaat:
Blijkbaar ben je toch ietske gefrustreerd, anders zou je niet gaan schelden op al die 'domme' niet-armen.
bwaah schelden ? Ik vind ze toch dom hoor als ik daar in mijn buitenverblijf torenhoog met een prachtig uitzicht - gratis en voor niks - op hen neer kijk .[/size]
[/edit]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 september 2005 om 11:45.
King of beggars and fleas is offline