Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2006, 16:18   #29
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
Het zou niet de eerste keer zijn dat wij wetten aanpassen aan hun eisen. Denk bijvoorbeeld aan begrafeniswetgeving (begrafenis in lijkwade) en het gelijke kansen decreet.
Weg met de politiekers die hen tegen beter weten in massaal laten toestromen.

Dat politici verkozen worden omwille van hun bekwaamheid is nieuw voor mij. Hoe je erbij komt dat het VB te weinig bekwame politici heeft weet ik ook niet. Verwar je bekwaam met verdorven?
In zijn boek "The Wisdom of Crowds" toont James Surowiecki aan dat er zeer veel wijsheid zit in de massa. Een reeks verkiezingsoverwinningen van rechts in Europa is dan ook te verwachten.

mvg

Harald.
beste harald,

ik denk dat mijn woordkeuze hier een beetje verkeerd was ivm te weinig bekwame VB politici.
Laat ik het zo zeggen dat buiten de paar zwaargewichten van het VB (dewinter,vanhecke en annemans) er maar weinig andere in het beeld komen maar dit ligt meestal niet aan die politici zelf.
maar ik wil wel even aanstrepen dat in sommige gemeenten het zo is dat er een aantal dubieuze mensen opkomen voor het VB maar dit is in alle partijen zo.
dus ik kan wel zeggen dat er waarschijnlijk genoeg VB politici zijn maar we kennen ze gewoon nog niet zo goed zoals we annemans en co kennen.
zelf stem ik zoals gewoonlijk op het VB, omdat een aantal belangrijke punten op hun agenda mij aanstaan en omdat ze ook het lef hebben om te zeggen hoe het in mekaar zit en ook omdat geen enkel andere partij mij kan bekoren met hun huidig beleid
slegie is offline