Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2006, 20:06   #10
benji
Provinciaal Gedeputeerde
 
benji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Zeggen dat het Vlaams Belang geen verantwoordelijkheid draagt, is laag en getuigt van weinig respect naar de slachtoffers toe. Het zijn inderdaad niet de mandatarissen die geschoten hebben, dus het Vlaams Belang is rechtstreeks niet verantwoordelijk. Onrechtstreeks hebben zij er echter voor gezorgd dat jongeren, die op de rand der redelijkheid balanceren, overhellen naar een denken dat onmenselijk is, dat ertoe aanzet om zulke daden te verrichten.

U gaat mij niet wijsmaken dat het VB nooit racistische praat verkocht heeft, kijk het 70-puntenplan er maar eens op na. Kijk maar eens na hoeveel negationisten het VB in haar rangen telt (Roeland Raes is er één van), het VB kan zichzelf nog niet eens inhouden als het over Franstaligen gaat, laat staan dat ze het doen voor vreemdelingen.

Zelfs tegenover Vlamingen die hun gedachtegoed niet delen, kunnen ze niet het minste respect opbrengen. Ik ben de verkiezingen nog niet vergeten waarbij millitanten van het VB met baseball bats klaarstonden om eventuele "overplakkers" hardhandig aan te pakken.
Ik ken ook plakploegen van het vlaams belang die hardhandig in elkaar zijn geslagen door "nieuwe belgen " in Hoboken.(trouwens overplakken én of aftrekken van affiches is strafbaar)

Trouwens het belang ageerd ook tegen wallonie ,en schept een "klimaat"
van wantrouwen (terrecht) tegenover de corruptie moorden (cools) en miljardenstromen ,is er al 1 waal vermoord door iemand van het belang?
En het is idd waar dat veel mensen het schandalig vinden dat men dit op het belang wil schuiven ,op mijn werk hoor ik net hetzelfde ,zou het de angst voor de komende verkiezingen kunnen zijn die hen tot deze walgelijke lijkenpikkerij aanzet?
__________________

Laatst gewijzigd door benji : 15 mei 2006 om 20:08.
benji is offline