Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2006, 20:51   #7
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
P.S: Dit is niet alleen genoeg, als "de slechte daad" tussen jou en allah is dan vraagt u vergiffenis met de intentie dat u de slechte daad niet meer doet, Als de "slechte daad" tussen u en een persoon is zoals bv; het bestelen van iemands fortijn dan moet je die fortijn terug geven , enz enz, daarna is je "tauba" vergiffenis terecht anders betaal je de zonde in het hiernamaals door in de hel gezuiverd te worden,.
de god die u beschrijft is de naijverige, wraakzuchtige god vanuit het oude testament van de joden. een god van oog om oog tand om tand. geen god dus in mijn ogen maar een demon. de echte god is een god van vergeving. een god die de mens zijn zonden al vergaf nog voordat ie ze beging. Helaas geloven veel christenen van vandaag de dag ook nog steeds in de oud testamentische moloch.

religie is bedoelt om mensen te bevrijden - niet om ze te ketenen onder de dreiging van toorn uit de hemel.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 mei 2006 om 20:55.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden