Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2003, 15:32   #147
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A
Belange niet , het staat toch nog steeds vrij te proberen bewijzen dat het ook nog helemaal anders kan .
U zegt nu in feite dat u tegen beter weten in een bepaald dogma blijft volgen, ondanks uw EIGEN argumentatie? Rare jongens, die belgicisten...


Citaat:
Straatarm als je jaren met handen en voeten gebonden bent aan Westerse multinationals en dictaturen die door Westerse mogendheden gesteund werden/worden .
Peleassse... Je doet me lachen...

Ik had van jou toch een minder kortzichtig antwoord verwacht , Tantist .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Ik pas mijn opinies altijd aan als er geen argumentatie voor is, omdat ik weet dat ik feilbaar ben. Jij blijft koppig vasthouden aan een dogma, dat je met je eigen argumentatie net ontkracht hebt. Hoe fanatiek is dat wel niet?
Ik mag vasthouden aan wat ik wil . Jij houd ook trouw vast aan jouw dogma . [/quote]

Neen, dat doe ik niet. Indien mijn eigen argumentatie mij zou overtuigen dat meer zelfbeschikkingsrecht voor Vlaanderen én een confederatie met Nederland nadelig zou zijn, zou ik van dat idee afstappen. Jij blijft als een intellectueel leeg vat mooi op het plaatsje belgicisme staan, dat kan maar met één term benoemd worden: blind fanatisme... Het spijt me voor jou dat ik zo grof maar eerlijk moet zijn...


Citaat:
En wat bedoel je in godsnaam met dat kaartje over de VSA . Djeezes , Het gaat hem over marketing , niet over staatkunde , etnische problemen or what so ever .
Misschien moet je maar eens wat meer lezen over Joel Garreau zijn Nine Nations of North America, want je bent echt bezig jezelf belachelijk te maken...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden