Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2006, 09:48   #24
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Op deze site stond ook nog een artikel ivm vaccinaties. Daar stond dat vaccins kwik, formaldehyde en aluminium bevatten. Amai, amai, wat een uitspraak, niemand nog vaccineren!

Niet dus!

Schrijven dat in vaccins kwik zit, is nogal een verkeerde interpretatie van de feiten waarop je hierboven zo zat te geilen. In vaccins zat, zoals in verleden tijd, thimerosal, een kwikVERBINDING. Moleculair kwik mijn beste vriend, is iets anders dan een kwikatoom in een verbinding. Ten eerste wordt deze verbinding afgebroken tot ethylkwik in het lichaam, toegegeven, een niet onschuldige verbinding, maar dit is niet onderhevig aan bioaccumulatie zoals methylkwik. Ten tweede bevatten slechts enkele verouderde vaccins tot maximum 25 µgram ethylkwik terwijl een blik tonijn in eigen nat tot 50µgram methylkwik kan bevatten. Dit terzijde, zeggen dat vaccins kwik bevatten als kwik in een thermometerbulb, is gewoon ridicuul en bewijst enkel dat de intellectuele capaciteiten nihil zijn.

Hetzelfde voor aluminium, in vaccins wordt geen aluminium als in aluminiumfolie gebruikt. In vaccins gebruikt met aluminiumzouten, als in ionische vorm. Aluminium partikels zullen wel schade veroorzaken, maar natrium doet dat ook, dat moet je zelfs niet in contact brengen met water of het explodeert. Ik heb nog nooit iemand zijn kom soep zien ontploffen toen hij er keukenzout (NatriumChloride) in deed! (Ja, er zit chloor in uw zoutpot volgens die redenering!)

Wat de formaldehyde betreft, ja, er zitten sporen formaldehyde in sommige vaccins, SPOREN. Maar geen zorg, je krijgt meer kankerinducerende stoffen binnen als je 15 minuten langs een drukke baan loopt of twee maal ademt langs een roker, dan van een vaccin.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Het gaat wel degelijk over 98,7 % dna overeenkomst , en dat is een bewijs ?
Dan zeg ik als bewijs nog liever ; een tafel is een hond want een hond heeft ook 4 poten .

Laatst gewijzigd door genehunter : 29 augustus 2006 om 09:49.
genehunter is offline   Met citaat antwoorden