Los bericht bekijken
Oud 7 december 2006, 19:29   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP Bekijk bericht
Ik vrees dat vriend John zich vergaloppeerd heeft. De vraag is overigens hoe hij vanuit Nepal dit soort insinuaties zou kunnen evalueren.
Ik denk niet dat John in Nepal zit en nog minder dat hij 'insinuaties evalueert'.

Citaat:
Ik ben zelf ooit het slachtoffer geworden van dit soort lichtzinnige bedenkingen die de wereld werden ingestuurd door het gespin van een concurrent.
Wat als het waar is? Noem je het dan nog een soort 'lichtzinnige bedenking' van een concurrent?

John is volgens jou dus een concurrent van Yves, of begrijp ik dat verkeerd?

Citaat:
En zelfs als het waar zou zijn " et alors " zoals Mitterand het zegde. So what.
Juist!
Beter kon je die 'lichtzinnige bedenking' van John niet pareren, want Yves is tenslotte ook maar een... tsjeef, hé?


Citaat:
Deze thread zegt meer over het tabloid sensatie-niveau van het geachte forum lid John dan over Leterme.
Wellicht zegt het nog meer over de gevoelige tsjeventeentjes van Pieter P. Het mocht namelijk eens geen tabloid-sensatie zijn maar het slecht bewaarde geheim van 'degelijke Leterme'.
En dat zo kort voor de verkiezingen....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 december 2006 om 19:31.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden