Los bericht bekijken
Oud 8 december 2006, 18:19   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Dat is het aangename van werken op de propagandadienst van het VB zeker?
Waaruit heb jij kunnen afleiden dat ik op een propagandadienst werk of zelfs maar een lidkaart van een partij heb?
Ga je misschien op jezelf voort?


Citaat:
Maar goed. De media is meestal nogal voorzichtig met het naar buiten brengen van privé zaken van mensen uit de traditionele partijen
Juist.
Voorzichtigheid die ze totaal uit het oog verliezen als het privézaken van mensen uit één welbepaalde niet-traditionele partij betreft. Daar vliegen ze immers als uitgehongerde wolven op.

Citaat:
(zolang die partijen de rangen gesloten houden en zelf niet beginnen te lekken).
Wie vandaag lekt kan morgen zelf het slachtoffer zijn, wat veel verklaart.

Citaat:
Nu die bescherming wegvalt zal de vuile was wellicht sneller naar de oppervlakte komen maar bon.
Je bedoelt dat de rangen om een of andere reden niet langer gesloten worden? En wat is dan die reden volgens jou?

Citaat:
Ik vind het maar normaal dat de media politici die hun vrouw afkloppen en/of bedriegen vermelden, tot welke partij ze ook mogen behoren.
Mij best. Alleen kunnen ze daar maar beter wat objectiever in blijven dan nu het geval is.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden