Los bericht bekijken
Oud 21 december 2006, 21:02   #59
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche Bekijk bericht

Is D66 niet die hypocriete partij die pacifistisch is maar wel in een regering zat die oorlog steunden, hebben jullie ooit geweigerd met Bush en andere imperialisten handjes te schudden, integendeel, elke D66-er wil wel met Bush en co op de foto, D66, stelletje hypocrieten, gelukkig straft de kiezer jullie af, en ooit hebben jullie nog 0 zetels.
En ik ben benieuwd met welke DROGREDEN je nu weer afkomt om de verliezen van je partij te verklaren.
Zou u kunnen leren te stoppen met generaliseren? Ik heb toch zeker niet in de regering gezeten? Bovendien heeft D66 fouten gemaakt, dat ontken ik niet. Er werd (zegt Pechtold) druk uitgeoefend door CDA/VVD om toch al die plannetjes door te laten komen. Je wilt niet weten hoeveel kabinetscrises er zijn geweest rondom D66, de partij voelt zich namelijk niet thuis in het kabinet. Afghanistan, Irak en Rita Verdonk hebben tot het einde van Balkenende II geleid. Bovendien doet Nederland niet mee aan de oorlog, we hebben er enkel een stabilisatiemacht zitten, onder stricte voorwaarden.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 21 december 2006 om 21:04.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden