Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2007, 02:14   #70
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Snap ik niet hoor hoe kun je je nu beklagen een sociale status te verliezen in een systeem dat je toch niet zint.
Niet iedereen kijkt uit naar een leven als pariah.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Als je ergens achter staat dan ga je ervoor anders ben je gewoon lafaard.
Soms is het beter om de kat uit de boom te kijken tot het geschikte moment aanbreekt. Ik verwacht een ernstige economische en sociale crisis in de nabije toekomst, en op zo'n moment is het veel zinvoller om echt actief te worden.

Dat wil echter niet zeggen dat ik voorlopig geen politieke actie voer. Ik doe dat gewoon niet expliciet als traditionalist en probeer een beetje achter de coulissen te blijven.

Als 95% van de wereld of meer zegt dat je ongelijk hebt, is het niet zinvol om te gaan schreeuwen dat je wel gelijk hebt. Dan zijn er betere manieren om je gelijk te krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
U oppereert op dezelfde wijze als degene die u voor idioten verslijt bvb BBET. Net als zij gebruikt u het internet om uw ideologie te verspreiden en trekt u zich terug met een paar geloofsgenoten in wat u noemt de underground.
Zoals ik al zei, ben ik niet alleen actief op het internet. Ik ben gewoon minder terughoudend op het internet.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden