Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2007, 05:21   #34
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
giserke
Kint wordt onderzocht. Die dotaties zijn onderdeel van een grote alomvattende begroting. Je kan niet zomaar de volledige begroting afkeuren omdat ergens enkele posten niet volgens uw gedacht zijn.
Wanneer de globale teneur van die begroting niet afwijkt van het regeerakkoord, en het partijprogramma moet men bepaalde zaken door de vingers zien om andere zaken te kunnen bekomen.
klinkt logisch , kan ik inkomen. Ik vraag me nu wel af wat die zaken zijn die zo belangrijk zijn in de begroting dat je ervoor 't kint blijft steunen , eigenlijk vraag ik me nu ook af of er nog veel zaken zijn die de nva door de vingers gezien heeft die ze "eigenlijk niet wil" maar die niet in de media zijn gekomen zoals 't kint en waar het brede publiek niet zoveel van afweet ?

'k had nog een vraag voor je giserke (of een andere nva'er maar liefst giserke daar jij het gezegd hebt) in post nummer 23 in deze draad :
Citaat:
Citaat:
giserke
Op basis van wat N-VA mandatarissen doen in het parlement en allerlei commissies. Ook het infiltreerwerk in andere strekkingen, waardoor de Vlaamse zaak steeds meer sympathie krijgt. De Warandegroep is het rechtstreekse resultaat van de N-VA.
Dus de warandegroep heeft het succes dat die heeft als gevolg van de nva ? De nva heeft daarvoor gezorgd ?

Dat lijkt me toch - tenzij je het goed kan onderbouwen - toch wel sterk op recuperatie te lijken hoor.
Misschien ietwat directere vraagstelling, excuses dat ik dat niet eerder gedaan heb : wil je dat eventjes goed onderbouwen ?
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 26 januari 2007 om 05:22.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden