Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2007, 15:09   #248
G.E.
Vreemdeling
 
G.E.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2005
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
voor te vrijen ben je met twee: de vrouw beschikt over haar lichaam, en beslist of ze de benen wil spreiden of niet.Mannen maken van de gelegenheid gebruik.Als geen één van de twee zich wil bekommeren om de eventueel daaruitgroeiende vrucht, moet de Staat dat kind opvangen, in een nieuw soort tehuizen, die niet langer synoniem zijn voor een hondeleven, maar wel voor een écht tehuis, waar deze kinderen een goede opvoeding en veel liefde krijgen, net zoals bij échte ouders...
Moest men onze belastingen daarvoor gebruiken in plaats van ze uit te geven om ondankbare vreemdelingen te huisvesten en vet te mesten zou het er hier veel beter aan toe gaan.
Moeten ongeboren kinderen boeten voor de volwassenen hun stommiteiten?
Je plan op zich is niet slecht maar niets of niemand kan evenveel liefde en warmte geven als een ouderlijk nest.

Met u laatste zin ben ik wel akkoord. Voor alle duidelijkheid ben ik dus ook tegen abortus moest je mij verkeerd begrepen hebben.

Ik wou er enkel op wijzen dat beiden de verantwoordelijkheid moeten dragen bij ongewenste zwangerschap, en dat het dus niet enkel een vrouwenzaak is. Want zoals je zelf zegt, ben je om te vrijen met twee... wel draag dan met twee ook de gevolgen van een eventueel "accidentje"!
G.E. is offline   Met citaat antwoorden