Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2007, 16:28   #257
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.E. Bekijk bericht
Je plan op zich is niet slecht maar niets of niemand kan evenveel liefde en warmte geven als een ouderlijk nest.

Met u laatste zin ben ik wel akkoord. Voor alle duidelijkheid ben ik dus ook tegen abortus moest je mij verkeerd begrepen hebben.

Ik wou er enkel op wijzen dat beiden de verantwoordelijkheid moeten dragen bij ongewenste zwangerschap, en dat het dus niet enkel een vrouwenzaak is. Want zoals je zelf zegt, ben je om te vrijen met twee... wel draag dan met twee ook de gevolgen van een eventueel "accidentje"!
ja, een verliefd koppel dat vrijt tegen de sterren op, en waarvan de man de vrouw in de steek laat zogauw ze zwanger is, is niets fraais.Alhoewel, zo een vader is beter direkt weg, als een jaar of 2-3 later.Ik zou zeggen, moest men op die kerel een naam kunnen plakken, en als de vrouw haar kind wil afstaan aan de Staat, zou dan eventueel een zware boete kunnen krijgen, en dat geld zou voor het onderhoud der wezenhuizen uitgegeven worden.Waar ik opuit ben, is 1.Dat er minder abortus gepleegd word, ter voorkoming van het uitsterven van ons ras.
2. Dat degenen die geen kinderen willen opvoeden, zich daarmee niet willen bezighouden, daaraan geen tijd te verliezen hebben , dan toch geld ervoor zullen moeten uitgeven: de kind-onwillige burger zal via speciale extra- belastingen moderne wezenhuizen financieren, waar de toekomst van het land nillens willens op hun kosten zal opgevoed worden.
3. het is duidelijk dat koppels met kinderen deze speciale belasting niet hoeven te betalen, en beter hulp krijgen voor bvb in een geschikte woning in te trekken...Andere voorkeursmaatregelen zijn te bestuderen...
4.De rest van de financierieng van deze splinternieuwe model-wezenhuizen zal verwezenlijkt worden door het geld dat vrijgekomen is aan wat NIET MEER aan vreemdelingen, allochtonen allerhande, "nieuw-belgen" enz enz en hun kroost gegeven word.
Ik heb enkel en alleen het welzijn van de kinderen op het oog .Degenen die verlaten zijn, degenen wiens ouders dood zijn, en degenen wiens ouders hun willen doden...Kinderen zijn de toekomst van een land, een volk, een ras.Ze massaal doden is een auto-genocide.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden