Los bericht bekijken
Oud 12 december 2002, 21:51   #125
eigeeltje
Burgemeester
 
eigeeltje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PO
Eigeeltje,

Als u de Joden gaat vergelijken met de Nazi's ben ik de mening toegedaan dat u de huidige samenleving verkeerd inschat en onrecht aandoet.
De Nazi's werden niet door het terrorisme van de Joden gedreven om hen uit te roeien, maar op andere gronden, waar dit debat niet over gaat.
DE Joden in Israël worden telkenmale gedwongen om te reageren tegen de zelfmoordaanvallen van de Pallestijnen.
Is er ook maar een kleine doorbraak in de onderhandelingen wordt die steevast door een zelfmoordactie doorkruist.
Het "Palestijns Charter" heeft het over de vernietiging van de Joodse staat. Een charter dat nooit is afgezworen door de leiders van Hamas en cie. Als Jood in Israël wist ik het dan ook wel.
Moest je enige kennis van het conflict hebben zou je zo niet reageren. Ben je al vergeten waarom dat de tweede intifada begonnen is? Tip Sharon was nog niet aan de macht.
Sharon had het volste recht om zijn benen even te strekken voor een wandelingetje op de tempelberg, het restant van de tempel van de Joodse koning Herodes met de klaagmuur.

Dat die Palestijnen dan hysterisch zijn gaan reageren op dat wandelingetje zegt heel veel over hun geestestoestand. Klaar voor internering en een flinke dosis Valium zijn die opgefokte kerels.
Zegt veel over u, ik zou graag u eens een weekske in Ramallah steken of in Nabloez. dan gaan we nog een keer babbelen.
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden