Los bericht bekijken
Oud 10 april 2007, 12:45   #28
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Ik zeg dat het Nederlandse beleid niet goed is, jij valt mij aan, ik vraag om uitleg en jij valt mij aan.
Wij zijn beiden tegen het Nederlandse beleid om heel verschillende redenen. Jij wordt vooral gedreven door jouw irrationele afkeer van marihuana, terwijl ik net voor een volledige legalisatie ben, waarbij ik echter wil benadrukken dat ik het belangrijk vind dat ouders hun kinderen aanleren verantwoordelijk met die dingen om te gaan.

Het grootste probleem van deze tijd is niet zozeer wat er al dan niet legaal is, maar een gebrek aan verantwoordelijkheidszin, waarden en normen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Weet je wat, post anders eens iets inhoudelijks.
... zegt degene die de feiten constant verdraait en met irrelevante zaken zeult.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Ik heb er niks op tegen dat ze roken en drinken.
Hypocriet!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Ook heb ik nog nooit iemand zien kapotgaan aan drank of sigaretten aan een jeugdige leeftijd, aan cannabis heb ik al verschillende mensen tenonder zien gaan.
Ik ken verschillende mensen die op verstandige wijze met marihuana kunnen omgaan en eveneens verschillende mensen die onverantwoord met alcohol omgaan.

De meerderheid van de marihuana-gebruikers gaat verantwoord ermee om, net zoals de meerderheid van de alcohol-gebruikers.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Bovendien is het sociale draagvlak tav iemand die continu stomdronken over straat waggelt nogal laag, itt mensen die heel de tijd hasj roken, die kruipen bij elkaar en vinden dat bijzonder leuk en verdedigbaar...
Mensen kruipen bij elkaar op alcohol te drinken net zoals ze bij elkaar kruipen om marihuana te roken. Mensen hebben een afkeer van eenzame zatlappen net zoals ze een afkeer hebben van mensen die constant in hun eentje marihuana gebruiken. De verschillen zitten vooral in jouw eigen hoofd, niet in de realiteit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Merk trouwens op dat ik vooral bezig ben met het sociale, en niet met wetten (die werken toch amper)
Net als het heel sociaal is om in groep wat pintjes te drinken, is het heel sociaal om gezellig in groep wat jointjes te roken.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden