Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2007, 18:43   #15
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Oke even zo neutraal mogelijk mijn eigen gedacht :

Er is maar een keer dat ik echt geschoffeerd was en dat was toen ik (als kind) het Center Parks "de Eemhof" in Zeewolde, Flevoland bezocht. Ik vond de mensen er niet erg aardig, opvliegend zelfs........ En ze noemden me altijd "Duitser".
Daarnaast heb ik wel de indruk dat Nederlanders hun jeugd nog erger laten degenereren dan wij (heb ik hier al eens geschreven , in Bobbejaanland, blijkbaar vaak overspoeld door Nederlanders, was ik er me samen met een Noord-Brabantse aan aan het ergeren hoe groot en stoer en opgefokt die pummeltjes zich gedroegen)


Waar ik me ook soms aan erger is de betweterigheid als het op ons aankomt...als je weinig erover weet is het gemakkelijker om te denken dat je in alles beter bent....

Maar van zodra het meer is dan een vluchtig contact heb ik eigenlijk nog geen slechte ervaringen gehad met Nederlanders hoor.
Wat ik bijvoorbeeld goed aan ze vind is dat ze (nu toch) openstaan voor andere godsdiensten (of vooral :geen) en homoseksualiteit.

Wat ik dan weeral minder vind is de lakse houding tegenover drugs, programma's als "Spuiten en Slikken" zijn er voor mij ver over en onbekijkbaar. Ik vind dat je in Nederland soms wel "rare individuen" in de buurt van stations en zo kan tegenkomen (in grote steden).
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden