Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2007, 11:56   #52
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Efkes terzijde, volgens de islam mag je je EIGEN vrouw slaan en dan niet recht in het gezicht, lees je Koran voor je verkeerde uitspraken doet.

Het probleem is de Marokkaanse opvoeding, jongens zijn daar kleine goden die mogen doen wat ze willen, ik weet niet meer waar ik het onlangs hoorde, een Marokkaanse moeder die zei 'binnen moeten ze luisteren, buiten laten we hun opvoeding aan de politie over'
Goe zot, straks moeten ze daar ook extra mensen voor aanwerven zoals de extra leerkrachten om allochtoontjes Nederlands te leren in het 1ste leerjaar. Ik pleit voor schoolPLICHT vanaf 3 jaar voor allochtone kinderen maar das een andere discussie.
Allochtone 'jongeren' die de aap uithangen zoals deze bende naast een straf hun kindergeld afnemen, es zien of hun ouders hun dan nog 'met het haar vanbuiten' gaan laten rondlopen.
Ik kan het maar met je eens zijn Layla...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden