Discussie: "topic bestaat al"
Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2007, 20:11   #14
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Omdat de "verkiezingen" nog altijd actueel zijn (wij zien de regeringsvorming als uitloper van die verkiezingen), heeft de moderatie toen besloten om dat subforum open te houden. Het "Verkiezingen 2007" gaat dus dicht zodra we een nieuwe regering hebben, maar ondertussen kijken we iets minder streng naar topics over de verkiezingen in het ene of het andere forum.
Wanneer het subforum gesloten zal worden zullen discussies die nog druk bezig zijn sowieso worden overgezet naar "Binnenlandse Politiek" of een geschikter subforum zodat jullie de discussies kunnen verderzetten.
Ergens te begrijpen, maar met een regering van lopende zaken die enkel nog uitmunt in het uitbollen, lijkt me de binnenlandse politiek (althans als ik de media en de mensen rond me heen wat mag geloven) compleet teruggebracht tot die (al dan niet) regeringsvorming. Dus in mijn ogen zijn beide subfora een beetje synoniem op het moment en eens er een nieuwe regering is dan vervalt het verkiezingsforum sowieso.

Dus ergens begrijp ik wel dat vele topics over de regeringsvorming op zijn minst dubbel staan.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 29 augustus 2007 om 20:12.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden