Los bericht bekijken
Oud 28 september 2007, 22:06   #93
Gifkikker
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 28 september 2007
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
inderdaad, ik vind dat de moderatie maar es moet overwegen, of forumleden die voortdurend provocatieve topics starten, niet moeten gebannen worden.
Ben hier nieuw, en ik moet zeggen dat ik na één dag al de indruk krijg dat het hier vol zit met dat soort mensen. Mensen die berekenen hoeveel ze uitgeven aan wallonie enzoverder. Als ge meer geld wilt hebben moet ge maar meer gaan werken (in plaats van al die tijd op het forum te zitten en provocatieve berichten te zoeken) of voor dokter gaan studeren é en niet gaan hopen op een splitsing van België. Of anders leert ge maar leven met uw beperkingen in plaats van den gefustreerden te gaan uithangen. Kijk misschien ook eens naar alle Vlamingen die hier gewoon te leeg zijn om te gaan werken of dat in het zwart doen en ganse dagen op hun gat zitten juist omdat ze kunnen profiteren van een uitkering. Wat een LUXEPROBLEMEN hebben we hier toch. Het zou goed zijn voor sommigen eens over de grens te kijken of voor een periode in een ander land te gaan leven zodat hun ogen eens opengaan.
Gifkikker is offline   Met citaat antwoorden