Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2008, 19:20   #45
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
In tijden van oorlog zijn alle middelen geoorloofd.
Ik ontwaar eigenlijk ook een oorlog: een oorlog van de Belgische regimelakeien tegen de NVA en zelfs de nieuwe generatie van CD&V. Deze wordt door de koning als staatsgevaarlijk beschouwd. Eigenlijk wel een mooi compliment voor Bart Dewever. Het bewijst dat de man erg goed bezig is .

Yves Leterme heeft geweigerd van het kartel te verloochenen en daarom probeert het regime in al haar mogelijkheiden (ook de media) om Leterme politiek volledig te kraken en te vernietigen zelfs. Ik denk dat het al een tijdje grote ruzie is tussen de koning en Leterme, omdat Leterme niet zoals Verhofstadt plat op de buik gaat en zijn eisen niet inslikt. Hij boekt natuurlijk ook geen vooruitgang, want alle anderen willen hem vernietigen. De waarheid is door De Standaard prachtig aan het licht gebracht.

Yves Leterme kan ons naar een onafhankelijk Vlaanderen leiden. Niet dat hij dat zelf zou willen, maar hij zal wel de aanleiding ervoor geven. De allergrootste winnaar in dit verhaal is Bart Dewever, zonder vette vissen ziet hij zijn droom steeds dichter komen.

Afspraak op 23 maart: ofwel wordt Leterme de absolute schlemiel ofwel schrijft hij alsnog geschiedenis, ondanks zijn woordbreuk van december. Het ACW en de oude CVP wil dat hij plat op de buik gaat en premier wordt met niets in de pan, echter de nieuwe CD&V en NVA, en dat zijn de mensen van de toekomst en dat weet Leterme ook, wil dat hij op 23 maart de stekker er onherroepelijk uittrekt. Ik ben echt eens benieuwd.
__________________
VAN DE MAAS TOT DE NOORDZEE - VLAANDEREN ONAFHANKELIJK

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline