Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2008, 17:32   #17
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Oscarwinnares Marion Cotillard is in opspraak geraakt nu op internet een interview is opgedoken waarin ze de toedracht van de aanslagen op 11 september 2001 in twijfel trekt. Dat meldt de BBC.

"Ik denk dat we op meerdere fronten zijn voorgelogen", vertelt de Française in het interview dat ze vorig jaar zou hebben gegeven in de Franse talkshow Paris Première. Ze suggereert in het vraaggesprek dat de aanslagen op de Twin Towers door de Amerikaanse autoriteiten zijn bedacht om op renovatiekosten te besparen.

Volgens de actrice, die vorige week een Oscar won voor haar vertolking van Edith Piaf in 'La vie en rose', waren de Twin Towers geldverslinders en zou de modernisering ervan meer kosten dan wanneer de wolkenkrabbers met de grond gelijk werden gemaakt.

Ook twijfelt Marion Cotillard aan de echtheid van de maanlanding in 1969. "Zou iemand echt op de maan hebben gelopen?", vraagt ze zich af. "Ik geloof niet alles wat ze me vertellen."

De 32-jarige Cotillard begint binnenkort aan de opnamen van de gangsterfilm 'Public enemies' met tegenspeler Johnny Depp.

Curieus of deze dame nog in veel films zal te zien zijn ...
Al men haar vraagt om een precieze uitleg te geven waarom de maanlanding nep is volgens haar zal ze niet eens kunnen antwoorden. Ze kan misschien al een papegaai wat navertellen maar een echte uitleg gaat ze niet kunnen geven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden