Los bericht bekijken
Oud 15 april 2008, 19:05   #33
dirk001
Parlementslid
 
Geregistreerd: 19 februari 2008
Berichten: 1.668
Standaard

Ik kan enkel vaststellen dat als we europa op zijn daden moeten beoordelen het ook niet veel soeps is :

1) Shell en BP lopen al een hele tijd tegen een muur aan in Rusland en de EU ziet of hoort blijkbaar niets en kijkt rustig de andere kant op
2) De textielindustrie die hier nog over is klaagt al jaren over China en dergelijke en de wanpraktijken daar en wat doet de EU , opnieuw niets. Integendeel ze dwingen ook de overblijvende bedrijven om naar ginder te verhuizen !! Onder andere levi's had heel lang veel vestigingen in europa en ze zijn daarvoor enkel afgestraft. Dank u EU !!
3) Wat doet de EU aan de vervolging van christenen, moslims en tibetanen in China. Opnieuw niets !!
4) De EU doet niks om onze privacy te berschermen
5) De EU maakt zich dan wel weer druk om ons spaargeld want daar willen ze alles over weten ...... .
6) De EU wil een database aanleggen van alle EU burgers met allerlei informatie over die burgers.
7) de EU werkt heel graag mee aan het uitleveren van onderdanen aan andere landen .... tja ik voel me hier plots heel erg veilig hoor !!

Ik kan enkel vaststellen dat dit Europa de totaal verkeerde richting uitgaat en dat de enige conclusie is dat we zo een europa kunnen missen als kiespijn.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden