Discussie: Eenheid ?
Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2004, 22:49   #38
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoW

Misschien gaan ze eens respect hebben ?
Brussel gaat wel met ons mee eh
So no problemo.
Respect? Zij, voor ons? Dat denkt gij? Dream on... Halve burgeroorlog vrees ik dat ge kunt krijgen. Een verstandig mens toont geen respect voor de bullebak die zijn wil opdringt en lacht slechts meewarig als die met gesloten ogen de E19 oversteekt...

En denk nog eens twee keer na voordat ge voorspellingen doet over de toekomst van Brussel. Trouwens: als die met u meegaat zit ge in uw onafhankelijke Vlaanderen met een aanzienlijke minderheid Franstaligen. Die hebben hun rechten op faciliteiten, scholen in eigen taal... dit keer allemaal door Vlaanderen alleen gefinancierd.

no problemo? Had ge gedacht.


Daarentegen onze oplossing is wel constructief: gelijkstelling van de eindtermen (verplicht Nederlands leren in Waalse scholen), en ondersteuning van uitwisselingen tussen de gemeenschappen in het land van leerkrachten, ervaring...
LOL ....tja droom jij jouw droom , zal ik de mijne dromen.
Er is altijd een oplossing. Burgeroorlog ? Heb ik ooit over een burgeroorlog gesproken ?
Tja ik ben niet van het type die de E-19 zou overstappen.
__________________
it is the natural law of the moral world that a nation on the brink of an abyss will try to save itself by any means - VC
MoW is offline